Uvjeti poslovanja

Na uvjete poslovanja i korištenja stranica www.wiip.hr i sklapanja ugovora na daljinu putem sredstva daljinske komunikacije primjenjuju se prvenstveno ovdje navedeni Uvjeti poslovanja i korištenja, osim u slučaju da se ugovorene strane (Prodavatelj i Kupac) ne dogovore drugačije. Uvjeti poslovanja i korištenja podliježu Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14) te Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05 i NN 41/08). Obratite posebnu pozornost na razliku uvjeta koji se odnose između kupovine (ugovora) na prodajnom mjestu u trgovini i kupovine (ugovora) sklopljenog na daljinu (Internet trgovina). Prilikom naručivanja putem daljinske komunikacije, kupac će odmah biti obaviješten o svim propisanima podacima iz članka 47. U skladu s člankom 66., točkom 2. Zakona o zaštiti potrošača.

Cijene proizvoda i usluga istaknute na Internet stranicama, reklamama i u katalozima izražene su u kunama i u njih je uračunat PDV.  Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave.

Troškovi dostave

Troškovi dostave se ne naplaćuju za narudžbe veće od 99 kn (13,14 €), dok će za narudžbe manje od 99 kn (13,14 €) troškovi dostave biti prikazani u košarici. Visina troškova dostave ovisi o zemlji iz koje se naručuje proizvod. Svaka zemlja unutar EU ima vlastite troškove dostave.

Wiip technology d.o.o. (OIB: 65521643789) zadržava pravo pogreške u opisu i fotografiji, te reklamnom prikazu proizvoda. Sva prava kupca na reklamacije i povrate opisana su u ovim uvjetima.

Načini plaćanja

Wiip webshop prihvaća plaćanje putem Paypala i bankovnog transfera putem kreditne kartice.

Wiip koristi WSPay za online plaćanje.

WSPay je siguran sistem za online plaćanje putem kreditnih i debitnih kartica u stvarnom vremenu, te ostalih načina plaćanja. WSPay osigurava kupcu i trgovcu siguran unos i prijenos podataka s kartice, što potvrđuje PCI DSS certifikat. WSPay koristi 356 – bitnu SSL enkripciju TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviši standrad za zaštitu unosa i prijenosa podataka.

 

Opcije plačanja

NOVO: od sada možete plaćati i putem kriptovaluta preko sigurnog okruženja payment portala PayCek.

Reklamacija proizvoda

Priznaju se samo uz predočeni račun i jamstveni list kao jedini dokaz kupnje. Slipovi kartica i slične potvrde ne mogu zamijeniti račun. Bez računa nema reklamacija. U slučaju reklamacije proizvoda zbog nedostataka ili skrivenih mana, molimo Vas pošaljite upit na [email protected], a naš tim za podršku kupcima će Vam pomoći.

Izjava o jamstvu i servisni uvjeti

Za sve proizvode za koje dajemo jamstvo vrijede jamstveni uvjeti navedeni u jamstvenom listu. Kupac je dužan čuvati račun i jamstveni list za cijelo vrijeme jamstvenog perioda. Garantiramo da će proizvod koji se koristi sukladno priloženim uputama i jamstvenom listu, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. U slučaju kvara i drugih mogućih nedostataka obvezujemo se da ćemo izvršiti popravak ili zamjenu proizvoda u razumnom roku sukladno Zakonu o obveznim odnosima.

Obavijest o načinu podnošenja prigovora

Sukladno članku 10. stavke 5. Zakona svi prigovori mogu biti poslani poštom, faksom ili e-mailom kao i u sva prodajna mjesta u Vašoj blizini. Ako je prigovor ostavljen u prodajnom mjestu, trgovac je obavezan odmah prijaviti svoj primitak.

Ostali načini podnošenja prigovora:

  • Na adresu: Ulica kneza Branimira 24, 10040 Zagreb
  • Putem e-maila: [email protected]
  • Faxom: 01 / 6611-541

ili podnijeti u poslovnim prostorijama na adresi Zagreb,Ulica kneza Branimira 24. Kako bi Vam sukladno članku 10. stavak 5. Zakona potvrdili primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorili, molimo Vas da navedete točne podatke za primitak istog.

Odgovor na Vaš prigovor zakonski moramo dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora. U suprotnom se možete obratiti Državnom inspektoratu ili Udruzi za zaštitu potrošača. Ukoliko prihvaćate uvjete korištenja, prihvaćate i Opće uvjete poslovanja.

Wiip technology d.o.o. (OIB: 65521643789) zadržava pravo izmjene ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave. Uvjeti poslovanja su sukladni zakonima Republike Hrvatske. U slučaju eventualnog spora trgovac i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko nije moguće nadležan je redovno nadležan sud u Zagrebu.

Povratak na vrh